Bijzonder Thailand deel 1

Daar sta je dan met je koffer op het station van Breukelen.

Een dubbel gevoel heb ik eigenlijk nog nooit gehad voor ik op reis ging. maar nu ga ik toch met gemixte gevoelens weg. er ligt nog te veel werk wat ik liever niet achter laat voor 10 dagen,maar goed Thailand bezoeken is ook belangrijk aangezien ik het veel verkoop en er nooit geweest ben. een kans die ik niet kon laten schieten.

Met Ethiad vliegen we via Abu Dhabi naar Bangkok. Prima verdeeld zo 2x 6 uurtjes. Voor we eenmaal door de douane zijn, zijn we 2 uur verder. Met een taxibusje zijn we met 45 min. bij ons hotel. even op frissen en aan het diner.

Vanmorgen een vroeg ontbijt en in het busje richting de stad, ons hotel ligt net buiten het echte stadsleven. We gaan in 3 uur tijd per fiets de straten van Bangkok in. Allemaal kleine steegjes, weggetjes die je als toerist nooit zou nemen zorgen dat we het echte Bangkok te zien krijgen. We eten gebakken banaan, komen langs tempels en steken de rivier over per pont. ook aan de andere kant fietsen we overal tussendoor. de grote wegen laten we liggen, echt fantastisch. Eenmaal terug gaan we aan de kook. We bereiden onze eigen Thaise lunch. na al die geuren op straat echt super leuk om te doen.

Na de lunch stappen we in de boot en varen we door Klongs. ook dit is weer een echte Azië beleving die je niet mag missen.

Wat een heerlijke dag. Nu snel douchen en weer op pad om op de rivier tijdens een boottocht te dineren.

Straks moe maar voldaan met alle indrukken slapen, want morgen is het weer vroeg dag.