4 dagen Marakech

• Marokkaanse lunch in Café Clock
  • Ballonvaart inclusief champagne ontbijt
  • Golfen met uitzicht op het Atlasgebergte
  • watervallen van Ourika
  • Quad tocht door de woestijn

Reisvoorstel aanvragen >

Deze 4-daagse reis heeft een goede mix van cultuur, lekker eten en uitdagende activiteiten.

Prijs: op aanvraag

Reisinformatie

Ontdek het sprookje van Marrakech!

Ontdek Marrakech tijdens ons bedrijfsuitje! Bij aankomst geniet je van een Marokkaanse lunch in Café Clock, gevolgd door een fietsavontuur door de stad. De volgende dag kun je kiezen uit activiteiten zoals een culinaire wandeling, een bezoek aan de tuinen en paleizen, of ontspannen in een traditionele hamam. Op dag 3 reizen we naar de Agafay woestijn voor een unieke overnachting in woestijntenten, compleet met kamelenwandeling en diner bij het kampvuur. Op de laatste dag heb je de keuze tussen een quadtocht door de woestijn of een wandeltocht door het Atlasgebergte voordat we terugvliegen naar Amsterdam.

• Belangrijke informatie

Deze reis is een voorbeeld reis en kan naar eigen wens en smaak worden aangepast. Tijdens het offerte gesprek bespreek ik met jullie de wensen welke jullie als bedrijf hebben ten aanzien van het uitje.

De reis wordt (op verzoek) door mijzelf begeleid. Wat inhoudt dat iedere deelnemer inclusief de organisatie volledig kan genieten van de reis.

• Prijsinformatie

• Excursies volgens programma
    • Maaltijden volgens programma

Exclusief

• uitgaven van persoonlijke aard
    • reserveringskosten € 45.00 per boeking
    • calamiteitenfonds € 2.50 per boeking
    • deelname SGR € 5.00 per persoon
    • verzekeringen

Dag-tot-dag programma

• Dag 1 Marrakech

Na aankomst op de luchthaven en het inchecken in onze sfeervolle Riad, kunnen we genieten van een authentieke Marokkaanse lunch bij Café Clock. Vervolgens hebben we een fietsactiviteit, waarbij we door de levendige straten van Marrakech rijden en de lokale sfeer opsnuiven. Na deze actieve verkenningstocht hebben we vrije tijd om op te frissen in onze Riad voordat we dineren op een rooftop restaurant met prachtig uitzicht over de stad. ’s Avonds hebben we de vrijheid om het bruisende plein te verkennen en te genieten van de unieke sfeer van Marrakech.

• Dag 2 ballontocht Marrakech

Voor de avontuurlijke types onder ons biedt een vroege ballonvaart een adembenemend uitzicht over Marrakech, gevolgd door een feestelijk champagne ontbijt. Daarna kunnen we de beroemde tuinen en paleizen van de stad verkennen tijdens een rondleiding, inclusief een smakelijke lunch in Jardin Secret. Wie liever actief bezig is, kan genieten van een middag golfen met een prachtig uitzicht op het Atlasgebergte. ’s Avonds hebben we de keuze tussen een traditionele kookworkshop inclusief diner en een bezoek aan een trendy rooftop bar en discotheek voor een onvergetelijke avond uit in Afrikaanse stijl.

• Dag 3 slapen in de woestijn

Vandaag gaan we een unieke ervaring beleven: een overnachting in de betoverende Agafay woestijn. Na het ontbijt en uitchecken gaan we op weg naar de prachtige watervallen van Ourika, waar we genieten van een verfrissende wandeltocht met een lokale gids. Na een smakelijke lunch aan de rivier vervolgen we onze reis naar het woestijnkamp, waar we inchecken in onze comfortabele woestijntenten. We maken een ontspannende kamelenwandeling door de woestijn en hebben vrije tijd om te genieten van de betoverende omgeving. ’s Avonds worden we verwend met een heerlijk diner en kunnen we ontspannen bij het kampvuur onder de fonkelende sterrenhemel van de woestijn.

• Dag 4 Quad bike in de woestijn

Na een onvergetelijke avontuur in Marrakech staat onze terugreis gepland. Na een stevig ontbijt bereiden we ons voor op een spannende quadtocht door de uitgestrekte woestijnlandschappen rondom Marrakech. Na deze adrenalinekick genieten we van een ontspannen lunch aan het Lalla Takerkouste meer, waar we de zonnestralen op ons gezicht voelen op een sfeervol terras. Vervolgens worden we naar de luchthaven van Marrakech gebracht voor onze terugvlucht naar Amsterdam, waar we met talloze onvergetelijke herinneringen huiswaarts keren.

Wat mijn kanten zeggen

Mariska Pijnakker
2024-06-09
Super reis naar Rome en de Amalfikust gemaakt.. Moniek heeft prachtige hotels geboekt, de auto en de tickets.. zonder zorgen en omkijken een heerlijke reis gemaakt met mijn jongste zoon!! Zo fijn.. ik kan het van harte aanbevelen om al het geregel en geboek uit handen te geven aan Moniek.. super bedankt ☺️
Jolanda van Wees
2024-05-27
Moniek heeft ons wederom fantastisch geholpen met het vinden van een super leuke en mooie vakantie bestemming. Haar betrokkenheid en kennis van zaken zijn voor ons de sleutels dat wij onze vakantie al jaren aan haar toevertrouwen.
Michelle den Hollander
2024-05-15
Wij zijn perfect geholpen door Moniek Bos-Bouwman van De Reisverrijker voor het boeken van onze zakelijke reis met 6 personen naar Las Vegas. Een hele fijne en snelle communicatie.
Kylian Wallet
We zijn net terug van een vakantie naar Zuid-Korea die we via Moniek Bos van de Reisverrijker hadden geregeld. Een reus die ik voor mij en mijn twee kinderen op maat had laten maken. Een reis die startte in Seoul en die ons bracht langs mooie historische plekken en het bruisende Busan. Alles was goed geregeld en verliep soepel! In de voorbereiding reageerde Moniek altijd snel op vragen! Superfijn! Een volgende verre reis zou ik zo weer regelen via Moniek!
Rebecca van den Boog
2024-05-11
Moniek weet iedere keer weer een mooie reis en vakantiebestemming te vinden! Ze luistert goed naar je wensen en neemt niet alleen veel werk uit handen maar zorgt er ook voor dat je zelf niets vergeet te regelen. Wij zijn heel blij met je Moniek! :-)
Marianne Mulder
2024-05-08
Moniek heeft me geweldig geholpen met het boeken van een korte vakantie met een hoop details. Vliegen op Boston, hotel met een familiekamer voor 4, na 2 dagen naar NewYork met de train, hotelkamer voor 4, niet te ver lopen van TimeSquare maar wel een beetje betaalbaar, kortom, een hoop gedoe. Het is een fantastische korte vakantie geweest, klopte aan alle kanten, ik heb volledig op Moniek gerekend en dat was het beste wat ik kon doen!
Margreet Ligthart Schenk
2024-05-07
We hadden het zo druk met werk dat we geen tijd hadden ons vriendinnenweekje te boeken, twee weken voor vertrek Monique gevraagd het voor ons te regelen. Onze wensen vertaalde we in een paar steekwoorden en binnen een dag hadden we een aantal suggesties voor accommodaties en vluchten. Na even wat heen en weer bellen en met een paar kleine aanpassingen was binnen een paar dagen de reist geregeld. Vlucht, accommodatie, auto en reistips. Eenmaal aangekomen waren we super blij en verrast met onze keuze op basis van de voordracht van Monique. Herdade de Matinha is een ongelofelijk mooie, gastvrije, rustige, sfeer- en stijlvolle plek in het meest dunbevolkte gebied van Europa en ligt in de provincie Alentejo in Portugal. Door de persoonlijke benadering van de eigenaar en zijn team kun je hier ook prima toeven wanneer je alleen reist. Dank je wel Moniek we komen weer bij je buurten wanneer er een reist geboekt moet worden.
Dominique Topper
2024-05-02
Kort voordat we wilden vertrekken contacten we Moniek voor een korte vakantie in de zon. Moniek had snel door wat we zochten en adviseerde ons over wat we NIET moesten doen en kwam vervolgens heel snel met 3 voorstellen voor vakantielanden en bijbehorende vlucht tijden. Van de 3 locaties die zij ons voorstelde in Portugal (en die allemaal goed waren) hebben wij er 1 gekozen. Moniek regelde alle reispapieren, de huur-auto en gaf aan ten alle tijden bereikbaar te zijn. (Dat was niet nodig, maar wel fijn om te weten) Zorgeloos op vakantie, en absoluut een reisverrijker!
Ricardo Hoogenboom
2024-04-05
Mooie reis naar Dubai laten boeken door Moniek!!!
Ronald N.
2024-03-27
Wij boeken onze reizen altijd (al jaren, zomer, winter en tussendoortjes) via Moniek van de Reisverrijker en het is altijd goed geregeld. We waren dus weer heel tevreden! Volgende keer weer! Ronald N. Ps voor onze vrienden van de zoekmachine: moniek bos-bouwman van de reisverrijker

Foto's

Reisvoorstel aanvragen

Reisvoorstel aanvragen?

Je bent enthousiast, hebt mooie reisideeën en wilt graag persoonlijk advies?

Deel met mij jouw reiswensen via het aanvraagformulier hiernaast.

Vul je gegevens in en dan neem ik binnen 1 werkdag contact met je op.
We bespreken dan jouw reiswensen telefonisch, via mail of Teams!

Ik kijk er naar uit om jouw rondreis op maat te organiseren.